درکوچه باغ ترانه

ترانه های ف.شیدا

درکوچه باغ ترانه

ترانه های ف.شیدا

ساده بگیر...

  

Hamid Alipour "

Hamid. A"

 حمید علی پور: سلام به همه دوستان توجه تونو به
شعری که تو مشاعره آنلاین با مدیریت محترم سایت انجمن صدای مانا 

 سرکار خانم شیدای عزیز سروده شده جلب میکنم  

  

 

 ساده بگیر ....

ساده بگیر دست منو تو دستات  تا حس کنم مال منه نفسهات
 

ساده بگیر تا عشقمون ساده شه
دنیا واسه خوشبختی آماده شه
 

 

باهم باشیم تُولحظه ها همیشه ، بی تو آخه ا ین زندگی نمیشه 

 

ساده بگیر  سادگیتو دوست دارم
  اینجوری  دلدادگیتو  دوست دارم
    

ساده بگیر ساده بمون   همیشه ،  با سادگی، زندگی  ساده میشه 

ترو دارم برای  دل  سپردن
یادِ ترو با قلب  وسینه بُردن 

  رویای من با تو همیشه  شاده   
 عشق ترو  دنیا به سینه  داده    

 

ساده بگیر عاشقی رو همیشه
تا ببینی دنیا برات چی  میشه  

 دل رو میدم به عشقت عاشقونه...  

به یاد  تو, به عشق این زمونه     

  

 با  یادتو  دنیا  چقدر قشنگه  ،   

با  یادتو  زندگی  رنگارنگه    

  ساده بگیر عاشقی رو همیشه  

ساده بگیر ساده گیتو دوست دارم ، اینجوری دلدادگیتو دوست دارم
 ساده بگیر، ساده بمون  ، همیشه  ، با سادگی، زندگی ،ساده میشه

 

اینروزا سخته عاشقی ...میدونم
واسه همینه که باهات.... میمونم
  

منم با قلبم  من عاشق تو هستم
بپای تو, عهدای دل رو  بستم
 

خدا نخواددل بسوزه یه روزی
یه وقت توهم با دل من بسوزی

 

ساده بگیر ساده گیتو دوست دارم ،اینجوری دلدادگیتو دوست دارم

ساده بگیر ساده بمون همیشه  ، با سادگی ، زندگی ، ساده میشه  

 

 برام بخون قصه های شبونه
   خوابم بره غم تو دلم  نمونه
  

برام بگو از عاشقی تُوشبها ، 

 بسه دیگه غصه وغم توُ دنیا

 

برات میگم قصه ی دل عزیزم  ، بپای تو  اشک  دلوُ  میریزمم

تا بدونی  عاشقتم    همیشه  ،  بدون تو  زندگی  هم   نمیشه   

 

ساده بگیر سادگیتو دوست دارم
اینجوری دلدادگیتو دوست دارم
   

عاشق بمون عاشقیتو دوست دارم 

اینجوری دلدادگیتو دوست دارم  


ساده بگیر ساده گیتو دوست دارم، اینجوری دلدادگیتو دوست دارم

ساده بگیر ساده بمون  همیشه  , با سادگی , زندگی , ساده میشه 

فرزانه شیدا - حمید علی پور(حمیدا) 

¤¤¤¤¤¤¤با سپاس از همه محبتای این شاعر و نویسنده عزیز: 

 حمید علی پور(حمیدا)  

Hamid   Alipour "

   Hamid. A  "   

 

آدرس سایت :

 وبلاک:

 ¤ خاطره هائی که شعر میشوند /شاعر حمید علی پور 

  حمیدآ =Hamid A"  

  http://hamidfap.blogfa.com  

وبا تشکر ازشما ترانه سرای عزیز ومحترم آقای حمید علی پور . 

موفق ومانا باشید: فرزانه شیدا -f.sheida

 

 

 .ف.شیدا: ترجمه ی متن داخل عکس: تنها میخواهم کمی از عشق را به تو نشان دهم

 

 تا ببینی دنیا برات چی  میشه  

نظرات 1 + ارسال نظر
بخش مشاعره آنلاین داشته باشید... جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ http://jokerooz.ir/moshaere/moshaere/


کافی است کد زیر را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تا با تمام آن هایی که این کد را دارند هم زمان مشاعره کنید.

<script type="text/javascript" src="http://jokerooz.ir/moshaere/jscode.aspx"></script>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد