درکوچه باغ ترانه

ترانه های ف.شیدا

درکوچه باغ ترانه

ترانه های ف.شیدا

" حیف من بود "

 

تو نگفتی" حیف من بود "وقتی قلبمو شکستی

پشت سر نگا نکردی، وقتی رفتی ،دَرو ُ بستی

توندیدی این دل من، وقتی رفتی زیر پات بود ؟

همونی که تومیگفتی توی زندگی خدات بود؟!

آخه با خودت نگفتی ، حیفه قلبش بشه پاره

مگه میشه کسی اینجور پاروی دلی بزاره؟!

حیف من بود بخدا من که ترو همیشه خواستم

اما هرگز توی دنیام ترو زورکی نخواستم!

من باقلبم عاشقونه بابد وخوب تو ساختم

پای عاشقیت نشستم ،خودمو نبرده باختم

حیف من بود بخدا من که توعاشقیت اسیرم

واسه هرروزه جدائی پای عاشقیت می میرم

آره حیف دل من بود! که تو اینها رو ندیدی

رفتی ویه روز چه ساده ازمنودلم بریدی

رفتی وبا بی وفائی پشت سرنگا نکردی

رفتی اما از دل ِمن عشقتو جدا نکردی

آره !عاشقم هنوزم !طفلی دل! چه بیقراره

حیف من بود! حیف من هست !که بغیر تونداره

 

فرزانه شیدا 

FarzanehSheida-fshشنبه 21 شهریور1388   


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد